Retourneren

Het is geen probleem om bij ons je bestelling of een gedeelte van je bestelling te retourneren. Wij dienen de retourzending binnen 14 dagen nadat jij de order hebt ontvangen binnen te hebben, anders kunnen we hem niet meer verwerken. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. 

Procedure

1. Om een retourzending te maken dient u allereerst naar uw account te gaan (door op uw naam te klikken rechts bovenaan de pagina of door op 'Mijn account' te klikken onderaan de pagina)
2. In uw account klikt u op ‘Geschiedenis en details van mijn bestellingen
3. Klik nu op de 'Details' van uw bestelling (het laden kan even duren)
4. Scrol naar beneden tot u het hoofdstuk ‘Goederen retour’ tegen komt
5. Selecteer de artikelen die u retour wilt sturen
5. In het tekstvlak vult u uw bankgegevens in
6. Vervolgens klikt u op ‘Retourbon aanmaken
7. U kunt uw artikel(en) nu retour sturen naar onderstaand retouradres (u hoeft hiervoor geen bevestigingsmail af te wachten)

Retouradres

Bllits
Ambachtsgang 1
4761 CS Zevenbergen

We adviseren je om het pakket met een track & trace code te versturen; wij zijn niet verantwoordelijk in het geval van verlies of schade. 

Zodra de retourzending bij ons binnen is ontvang je een creditnota als ontvangstbevestiging en ontvang je binnen 14 dagen het geld daarvan retour op je rekening.